III. НАЛАШТУВАННЯ РОБОТИ ПОШТОВОГО СЕРВІСУ
3.1. Під час підключення до послуги доступу до Інтернету Підприємство видає Абоненту мережні реквізити для роботи з електронною поштою в домені datasvit.ks.ua, а саме
1) Логін до поштової скриньки в домені datasvit.ks.ua, попередньо обраний Абонентом;
2) Пароль доступу до поштової скриньки в домені datasvit.ks.ua;
3) Адреси поштових серверів:
• Сервер вхідної пошти (РОР3): mail.datasvit.ks.ua;
• Сервер вихідної пошти (SMTP): mail.datasvit.ks.ua.
3.2. Вказані в п. 3.1 реквізити містяться у Протоколі замовлених послуг та обладнання/Договорі.
3.3. Для користування поштовим сервісом Абоненту необхідно здійснити авторизацію шляхом вводу логіну та паролю доступу до поштової скриньки в домені datasvit.ks.ua.
3.4. Для налаштування поштового сервісу через поштову програму (для прикладу обрано програму Outlook Express) необхідно:
обрати в меню програми «Сервіс» пункт «облікові записи», обрати вкладку «Пошта» натиснути «Додати» - «Пошта»;
ввести ім'я, яке відображатиметься в полі «Від:» у відправлених Абонентом листах, натиснути кнопку «Далі»;
ввести адресу електронної пошти в форматі (її можна знайти в «Протоколі замовлених послуг та обладнання/Договорі»), натиснути кнопку «Далі»
ввести адреси поштових серверів. Натиснути кнопку «Далі»
ввести логін і пароль доступу до поштової скриньки (перераховані в п. 3.1.), натиснути кнопку «Готово». Реєстрацію завершено.
Перевірити доставку поштових повідомлень, відіславши повідомлення на свою поштову скриньку та прийнявши її.