Українцям не вистачає інформації про товари які вони купують, до такого висновку дійшли соціологи досліджуючи настрої споживачів.
Потенційні покупці все більше прислухаються до думок кваліфікованих експертів, які проводять незалежні тестування якості товару.
Українці читають що написано на упаковці перш ніж купити товар. А вже потім враховують скільки він коштує.
Соціологи відзначають нову тенденцію у настроях споживачів – чоловіки стали активніше купувати товари і захищати свої права.
Раніше активною категорією покупців вважалися жінки, тепер співвідношення однакове. Потенційні покупці менше дослухаються до порад знайомих чи друзів, більше довіряють фахівцям.
Тим паче, що віднедавна у пресі чимало з’явилося інформації від кваліфікованих експертів. Найбільше люди жаліються на неякісний товар на сході України, там нарікають на 70% куплених товарів, за різними категоріями.
Соціологи пояснюють це меншим покриттям Інтернет мережею на цій території країни. На думку дослідників, українські споживачі соромляться захищати свої права. Проте їхня зацікавленість і рівень знань про те, як це робити росте.
http://www.bbc.co.uk/ukrainian/enter...umers_oh.shtml