Люди выручайте у кого есть хотябы одна анимация по Ядерной физике, оч надо...
Сдесь есть учителя, нужна помощь по Методике информатики
Stop Child Abuse
"Те, кто преуспевает через какое-то время - это те, кто наиболее настойчив при изучении того, что ему подходит больше всего, и затем строго применяет свои методы, даже когда что-то идет не так." Джей Кэппель
http://www.domotronika.ks.ua
Люди выручайте у кого есть хотябы одна анимация по Ядерной физике, оч надо...
Stop Child Abuse
"Те, кто преуспевает через какое-то время - это те, кто наиболее настойчив при изучении того, что ему подходит больше всего, и затем строго применяет свои методы, даже когда что-то идет не так." Джей Кэппель
http://www.domotronika.ks.ua
Кто-то когда-то писал курсовую или диплом по: Програмно Методический Комплекс или Програмно Педагогическое средство, или по Электронному учебнику???
Stop Child Abuse
"Те, кто преуспевает через какое-то время - это те, кто наиболее настойчив при изучении того, что ему подходит больше всего, и затем строго применяет свои методы, даже когда что-то идет не так." Джей Кэппель
http://www.domotronika.ks.ua
кажись тут ты никаго ненайдеш ..
Є дві правди. Одна дійсна, реальна правда. Друга — вигадана, неіснуюча, така, якою
хотіли б її бачити. Вона вважатиметься за дійсну, а дійсна за ворожий наклеп.
Олександр Довженко, "Щоденник", 18.ХІ.1942
Stop Child Abuse
"Те, кто преуспевает через какое-то время - это те, кто наиболее настойчив при изучении того, что ему подходит больше всего, и затем строго применяет свои методы, даже когда что-то идет не так." Джей Кэппель
http://www.domotronika.ks.ua
У Chima, на серваке или у меня в документации глянь. Там всего много, мож шо и нароешь.
Да будет ваше пиво всегда холодным!
У кого-то есть книга по педагогике, нужны ответы вот на эти противные вопросы: за любую помощь буду очень благодарен....
1. Педагогіка як наука і мистецтво. Відомі педагоги України (АС. Макаренко, В.О.
Сухомлинський) про роль педагогічних знань і умінь у становленні особистості.
2. Навчальний процес: сутність, закономірності, функції. Відомі вчені України про шляхи
оптимізації навчального процесу в сучасній школі.
3. Сучасний урок в школі: принципи організації, форми і методи роботи вчителя на уроці.
Інформаційне забезпечення уроку на основі використання комп'ютерних засобів навчання.
4. Педагогічна майстерність вчителя: сутність та способи виявлення. Шляхи підвищення
педагогічної майстерності вчителя в умовах євро інтеграції освіти.
5. Процес виховання: сутність, закономірності, принципи та особливості організації в
сучасних умовах. Відомі педагоги України про мету і завдання виховання особистості.
6. Зміст та методика організації виховного процесу. Концепція громадянського виховання в
умовах українського державотворення.
7. Сім'я як важливий чинник виховання особистості. Відомі педагоги України про роль
сімейних традицій у вихованні дітей. Взаємозв'язок школи і сім'ї у вихованні учнів.
8. Основні напрями виховання учнів загальноосвітньої школи. Педагогічна майстерність
вчителя - вихователя та умови її підвищення.
9. Розвиток середньої освіти в Україні на сучасному етапі. Інтеграція освіти України у
Європейський освітній простір. Концепція 12-річної школи, її зміст та умови реалізації.
10. Управління системою освіти в Україні. Закони України про освіту. Особливості
планування та організації діяльності сучасної загальноосвітньої школи.
11. Освітні дидактичні концепції та теорії навчання, їх види.
12. Ідея відродження духовності як одна з сучасних стратегій виховання. Ідея духовності в
педагогічній спадщині відомих українських педагогів-просвітителів.
і. Проблема результату виховання в педагогічній теорії та практиці. Критерії та рівні вихованості.
14. Інновації в освіті. Передовий педагогічний досвід і впровадження досягнень педагогічної
науки.
15. Державний освітній стандарт, базовий навчальний план, навчальні програми та
підручники.
16. Основні форми методичної роботи в школі. Значення методичної роботи для підвищення
рівня професійної підготовки вчителя сучасної школи.
17. Педагогічні технології навчання. Відомі вчені про значення впровадження педагогічних
технологій у навчальний процес.
18. Виховання гармонійно розвиненої особистості. Виховні системи: зарубіжний та
вітчизняний досвід.
19. Розвиток освітніх інститутів на Україні: Історичний аспект.
20. Вікова періодизація і зміст освіти: Історія та сучасність.
21. Класифікація методів психологічного дослідження. Характеристика провідних методів
дослідження психічних явищ.
22. Діяльність людини. Види діяльності. Структура діяльності.
23. Особистість. Структура особистості. Теорії особистості.
24. Фактори, джерела та механізми психічного розвитку людини в онтогенезі.
25. Єдність навчання, виховання та розвитку як предмет дослідження вітчизняних і зарубіжних
вчених.
26. Психологія навчання її змістовні характеристики. Провідні теорії психології навчання.
27. Загальна характеристика педагогічної діяльності. Стилі педагогічної діяльності. Центрації
педагога та їх вплив на якість педагогічної діяльності.
28. Соціальна перцепція. Специфіка соціальної перцепції вчителя в залежності від віку учнів.
29. Спілкування та його функції. Комунікативна функція спілкування та її специфіка в
діяльності вчителя.
30. Психологія соціальних груп. Колектив. Феномен колективу. Класний колектив та його
формування.
Stop Child Abuse
"Те, кто преуспевает через какое-то время - это те, кто наиболее настойчив при изучении того, что ему подходит больше всего, и затем строго применяет свои методы, даже когда что-то идет не так." Джей Кэппель
http://www.domotronika.ks.ua
Посмотри это
Последний раз редактировалось Vladimir; 06.09.2009 в 17:14.